reklam

Manşet

YOLLARDA YALNIZIM BEN

Yazar Unknown 14 Nisan 2015 Salı 0 yorum



















MOR DERGİSİ 2015/SAYI:4

YOLLARDA YALNIZIM BEN

Anla ki yollarda yalnızım ben
Anla da kurtulayım bu soğuk seferden
Hiç geçmedi senli rüyalar
Hiç geçmedi benli dinmeyen acılar
Karnıma bağladım sabır taşlarını
Geride bıraktım umuttan yoksun konakları

Gecede güneşe, gündüz de ay ışığına muhtacız
Yol ayrımında kokuna muhtacız
Muhtacız varışa varış sabahına
Anla ki yollarda yalnızım ben
Kanatlarına muhtacım ey ulu simurg
Sana tekrar tekrar gelmek için

Hicret anlayışını isterim
Ey Hicret hüznünü isterim
Sevgilinin izlerinde sıra dağlar gibi yükselirim
Aşkın yolu için ya hep vardır, ya hiç
Bir adımında hiç, bir adımında hep olurum
Son istasyonda hiçliğimde hep olurum

Hiç yorum yok:

RESİMLER

RESİMLER
Kelebeğin Rüyası