reklam

Manşet

İÇERLEMELER - TAMARA

Yazar Unknown 28 Nisan 2015 Salı 0 yorum



İÇERLEMELER

I
Sana seslendim beni görmeye gelsen olmaz mı?
Varsın çiçeği burnunda dünyada kalmasın sevincimiz
Kâğıt mendilden bir kuş yap uçmasa bile Tamara
Varsın hayatın akışı istediğimiz yere götürmesin
Ölünce cennete salıncaklı sandalyeyle gidelim
Alıp başını gitti güneş tanrısı uykusuz bir baykuş gibi
Gözlerimdeki camları indirdiğimden beri yollar pek puslu
Bana boncuktan bir kuş yap pencereme konmasa bile Tamara
Karanlık koridorlarda basamakları saydım durdum
Ne öne taşıdı ne geride bıraktı sevdiğine veda eden adımlar
Sadece biraz huzur isteyen adımlar şehrin sokaklarında kaldılar

II
Sana seslendim beni görmeye gelsen olmaz mı?
Sen gelirsin diye tüm kalemlerin ucunu açık bıraktım
Hissedilince gelmeyişin alfabeler kapımı aşındırıyor
Hiç borcu bitmez dizelerimin biliyorsun
Kâğıt mendile bir Mihriban yaz aşk kâğıda yazılmasa da Tamara
Varsın alfabeler düşman kalsın bana
İçimden dedim sensiz olacaksa…
Hayatın geri kalanını önizleme yapsam
Hangisi gerçek senin gidişin mi? Yoksa ölüm mü?
Sana seslendim bizimkisi gözünü kırpmadan bekçilik
Nedir gecenin koynunda huşu merasimini bekleyen
Kuşlar mıdır terk edilmiş bir şehrin dinleyeni
Nedir yalnızlık bize mi kaldı bu acımtırak ayrılık

III
Kâğıt mendilden bir gemi yap sesiz sessiz batsa da Tamara
Alnımın ortasında çıkan karabataklar
Mırıldanmalarımı çamurdan muskalara sarıp
Kayboluyorlar, bir harften bile bahsetmeyen gözlerinde
Sana kıyısı olmalı bazı yalnızlıkların, illâ ki çocukluğun
Yaprakları döken bir ezan sesiyle sesleniyorum sana
 “SENİ” görmeye gelsem olmaz mı?




Hakkı AYTAÇ

Hiç yorum yok:

RESİMLER

RESİMLER
Kelebeğin Rüyası