reklam

Manşet

“MOR” Dergisinden Altı Çizilesice O Mısralar

Yazar Unknown 10 Nisan 2015 Cuma 0 yorum

Yuvarlak masanın dışında kalınca ben
Uluslararası bir dilek tuttum
Ramazan Sevin
Bir ayağım insanlığa takılıp sürer
Bir ayağım ahirete süner
Çukur, işte çehremi sürdüğüm yer
Emre Kırca
Hızır’ı bekler çocuklar elleri boş
Muhammed Büyükköroğlu
Babam yırtarken albümleri
Yüzüm yıllar sonra
Yeniden kanamıştı
Sıdık Bakır
Bir şükretsen, kapanacak kalbim bütün sevdaperest bakışmalara
Aşkın sırrına ermiş bir derviş edasıyla
Arif Onur Solak
İki kalemide ben heybemden çıkarıyorsam
Senin derdin saman kağıdımız yok diye mi?
Aleida Jeneska
Mülkiyet denen zıkkıma
Bir mezar kazılsın
Ahmet Avcı
Yalnız ölmek kimimizi
Kutsal yapmalı
Hatice Aydın
Hey masal çocukları!
Ezberledik göğe takılıp kalan masumluğu
Müslüm Yüksel
El ele kol kola ateşin içindeyiz
Sen yanmayı mı merak ediyorsun?
Hakkı Aytaç
Parmağımın arasına sıkıştırdığım yıldızlar biraz daha küçük
Biraz daha çaresiz görünüyorlar
Hafize Çetinkaya
Çocuklar biraz daha mutlu olsun diye
Boyamayın şu civcivleri
Gülcan Küçükatalay
Emin İgüs açın, kulağınızı da
Bakın bakalım Deryalar diyor mu? Vay susmayasıca
Cihat Şit
Gözlerimiz karşılaşır karşılaşmaz ben yine
İlk kez Cebrail gören peygamber gibi ürperdim, korktum, titredim
Cihat Karaçaylı
Kızıl saçlı kızın Hasan’ın aklında ne işi var?
Siyah gözlerin Hasan’ın hayalinde ne işi var?
Ahmet Melih Karauğuz
Rüyalarımın ağırlığı, beni uyandıran.
Gülşen Kıraç
Kanayan yerlerim yok görünürde
İçimde bir sızıntı
Meltem Dağcı
Amirim, bir dakika bambaşka bir dakikayı
Kovalıyordu o zamanlar
Yasin Nuri Gölezlioğlu
Biz bir köşede onlar başka köşede
Ölüyoruz
Mithat Tahsin
Bir mucize olsa ve birbirimizi anlasak
Hasibe Aydın
Çünkü mezar, bedeni değil ruhu korur
Sümeyye Çivici

Hiç yorum yok:

RESİMLER

RESİMLER
Kelebeğin Rüyası